• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 15 تیر 1398
کد مطلب : 63785
+
-

محورهای مواصلاتی شمال بوشهر ایمن می‌شوند

استاندار بوشهر گفت: محورهای مواصلاتی ورودی شمال این استان به خوزستان با اجرای طرح‌های در دست اقدام ایمن‌سازی و تا دهه فجر امسال زیر بار ترافیک خواهد رفت. 

به گزاش ایرنا «عبدالکریم گراوند» در حاشیه بازدید از طرح‌های راه‌سازی شهرستان دیلم افزود: در بازدیدهای به‌عمل آمده از طرح‌های راه و عمران شهری دیلم و گناوه شامل توسعه جاده ساحلی ریگ - گناوه، ورودی دیلم - هندیجان، دیلم- بهبهان، مسیر روستای عامری و فاز اول بلوار ساحلی شهر دیلم تمامی آنان فعال هستند.

وی اظهار کرد: امیدواریم طرح فاز اول رینگ جنوبی شهر دیلم در هفته دولت و طرح‌های راه‌سازی این شهرستان در دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد و مورد استفاده مردم قرار گیرد.
وی بر فعالیت بیشتر و سرعت‌بخشی به این طرح‌ها توسط شرکت‌های پیمانکار تاکید کرد و افزود: با هماهنگی و پیگیری‌های مجموعه دولت در استان و نماینده مجلس منابع مالی این طرح‌ها از طریق وزارت راه و شهرسازی و استانداری به صورت مشارکتی تأمین خواهد شد.

گراوند یکی از اقدامات اساسی دولت تدبیر و امید را در استان توجه به توسعه راه‌ها دانست و گفت: با چهارخطه شدن محورهای ورودی‌ شمال استان از سمت دیلم به خوزستان، مشکلات ترافیکی و تردد در این نقاط برطرف خواهد شد. وی افزود: تلاش می‌کنیم منابع مالی این طرح‌ها به‌موقع تأمین شود تا وقفه‌ای در روند کار ایجاد نشود.
استاندار بوشهر از تعامل و همراهی امام‌جمعه و پیگیری‌های فرماندار دیلم در جهت انجام طرح‌ها و تلاش و مساعدت نماینده حوزه بوشهر، گناوه و دیلم در این زمینه تقدیر کرد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید